Již dříve deklarovali, že velký trh je za hranicemi. Za šest let existence svého výtvoru prodali na 700 tisíc kusů. Velmi nezvyklá obuv s názvem Skinners si kromě domácího Česka našla odbyt především v Německu, Rakousku a Švýcarsku, ale společnosti to nestačí, uchytit by se chtěla i ve Spojených státech.

„Dodávání zboží z Evropy bylo finančně, časově i logisticky velmi náročné, a to nás na americkém trhu blokovalo v rozvoji. Pandemie covidu navíc prudce zvýšila poptávku v Evropě, a naše výrobní kapacity se tak soustředily sem,“ říká Petr Procházka, který odstartoval Skinners společně s Michaelou Steinhauser.

Expanze do Ameriky má právě navázat na vstup značky Skinners do Německa, kde již delší dobu působí. Na německý trh si firma vyčlenila 50 milionů pro podporu obchodu a značky a mají v plánu do 3 let prodat stovky tisíc párů. 

Prodeje se v Americe budou realizovat skrz hlavní stránky Skinners.cc, dále skrz Amazon a další maloobchodní prodejce. Vize je taková, že firma plánuje v prvním roce prodat 50 až 60 tisíc párů. 

Skinners v roce 2022 vytlačily tržby na 100 milionů a vytvořily téměř 200 tisíc ponožkobot. Společnost celkem obsloužila 32 tisíc zákazníků, do zahraničí putuje až 60 procent produkce.

Jak ty fandíš firmě a jaké máš zkušenosti s ponožkobotami Skinners?

zdroj: https://cc.cz/ponozkoboty-skinners-si-vyslapnou-do-ameriky-pomuze-jim-v-tom-cesky-obr-shipmonk/